//

התחלנו את חודש יוני ומלבד מזג האוויר המתחמם הקרב על מקומות במדדי הדגל של הבורסה בת״א מתחיל להתחמם לקראת עדכון המדדים החצי שנתי שצפוי להתבצע בתחילת אוגוסט(4/8) אך כבר בסוף החודש הנוכחי(30/6) נקבע הפרמטר של אחוז החזקות הציבור במניות לקראת העדכון כשלאחריו ביולי נערכים ימי המדידה שיקבעו את המניות הנכנסות על חשבון היוצאות.

מדד ת״א 35-הזהב השחור:

למדד ת״א 35 צפויות להיכנס נכון לרגע זה שלא במפתיע 3 מניות כולם מסקטור הנפט-גז.

המניה החמה ביותר בבורסה בת״א דלק קבוצה שזינקה מתחילת השנה בכ-110% והשאירה אבק לשאר השוק צפויה להיכנס למדד הנחשב ביותר בביצה המקומית ת״א 35.

גם אנרג׳יאן וניומד(דלק קידוחים לשעבר) צפויות להיכנס למדד ת״א 35.

למרבה האירוניה חברות הנפט דוחקות החוצה את האנרגיה המתחדשת:

אנרג׳יקס צפויה לצאת ממדד ת״א 35 לאחר שאיבדה כרבע מערכה מתחילת השנה.

גם לייבפרסון ומיטרוניקס מאבדות את מקומם במדד ת״א 35 נכון לרגע זה.

מדד ת״א 125- צוחק מי שצוחק אחרון:

4 חברות חדשות צפויות להיכנס למדד ת״א 125(בנוסף ל-3 היוצאות ממדד ת״א 35):

איסתא,נורסטאר וסקופ מבטיחות נכון להיום את מקומם במדד הדגל של הבורסה בת״א אליהם צפויה להצטרף ג׳נריישן קפיטל שאיבדה מקומה במדד בעדכון הקודם בדקה ה-90 לבונוס ביוגרופ(מהלך שהוליד תביעה ייצוגית נגד בונוס…) וכעת חוזרת די מהר למדד הדגל.

מנגד צפויות לאבד את מקומם במדד הדגל של הבורסה בת״א חמש חברות:

מניות החלום אלקטריאון ובונוס ביוגרופ שעד כה לא הצליחו לייצר הכנסות משלמות את המחיר בשוק הדובי של 2022 וצפויות לצאת ממדד ת״א 125 לאחר התרסקות של כ-70% במחיר המניה מתחילת השנה.

טרמינל איקס שסבלה ממומנטום שלילי עם סיום משבר הקורונה ואיבדה כ-50% מערכה מתחילת השנה צפויה לאבד את מקומה במדד ת״א 125.

גם באטמ ורשת מקס סטוק צפויים לאבד את מקומם במדד הדגל.

מוקדם להתייחס לכמות הביקושים/היצעים מצד תעודות הסל אך מדובר בהחלט בעדכון מאוד מטלטל עבור חלק מהחברות,לדוגמא:כניסה של ג׳ינריישן למדד ת״א 125 צפויה להביא לביקוש של כ-92 מליון שקלים מצד תעודות הסל כאשר מנגד יציאה של מקס סטוק ובאטמ צפויה להביא להיצע של יותר מ-30 מליון שקלים במניות(יתכן פקטור מדורג…),באלקטריאון כ-21 מליון שקלים ובבונוס ביוגרופ כ-18 מליון שקלים.

*קרדיט:הניתוח התבצע באמצעות תוכנת סמארטבול,תוכנה המאפשרת חיזוי שינוי מדדים ברמה היומיומית כולל תמיכה במדדי האג״ח החדשים של הבורסה.לחברה גם תוכנה לניתוח החזקות מוסדיים והנפקות.

לינק לאתר: https://www.smartbull.co.il

*הערה:הנתונים נכונים לסוף יום המסחר הנוכחי 31/5 וצפויים להשתנות עד לעדכון בפועל ולכן אין לראות באמור המלצה לפעילות כלשהיא בשוק ההון וני״ע המוזכרים בסקירה.

אין כמובן המלצה בנכתב!

https://t.me/hotstocksshells

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן